603 528 051
Napište nám kdykoliv! info@super-kvetinace.cz

Doprava a platba

Na českém trhu startuje nová značka logistického operátora WeDo. Její ředitel Daniel Mareš usiluje o vytvoření silného logistického operátora orientovaného primárně na koncového zákazníka. Toho chce docílit pomocí technologií, které splní přání a požadavky zákazníků na doručení. „Název WeDo znamená, že o spokojeného zákazníka usilujeme celá firma v čele s flotilou kurýrů a soustředíme na spolehlivé a včasné doručení, které zvládneme díky technologii a inovacím,“ říká Daniel Mareš. Společnost staví na základech firem In Time a Uloženka, které loni společně koupili investoři PPF, EC Investments a Rockaway.

WeDo má vizi stát se špičkou mezi doručovateli zaměřenými na koncové zákazníky, kteří objednávají zpravidla na e-shopech. „Trend na trhu služeb logistických operátorů se v posledních letech jasně pohybuje k zaměření na příjemce zásilky. Chceme tomu jít naproti a bude tomu odpovídat i celkový design služby, kterou stavíme,“ popisuje přístup WeDo Mareš.

„Letos se soustředíme na start nové značky a související přeměnu. Pro další rok chystáme kroky, které postupně povedou k plnění naší dlouhodobé vize,“ vysvětluje Daniel Mareš, který má více než 20leté zkušenosti z logistiky, například z DHL Express nebo DPD Group. Cílem WeDo je, aby to byl zákazník – příjemce zásilky, kdo bude řídit a rozhodovat o tom, kdy, kam a jak bude zásilka doručena.